מוצרי טיפוח לפנים




הצטרפו לניוזלטר
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס
את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:


סוטיס בפייסבוק
לחץ על האייקון כדי 
לראות אותנו בפייסבוק


Русский каталог

המומחיות המקצועית
דף הבית >> אודות >> המומחיות המקצועית


חותם האיכות במכוני היופי והספא

עם למעלה מ-60 שנות ניסיון, מעבדות מחקר ופיתוח ו-15,000 מכוני יופי וספא הפרושים בכ-110 מדינות ברחבי העולם,
SOTHYS מציעה ללקוחותיה את התגליות והטכנולוגיות העדכניות ביותר, במוצרים לטיפוח הפנים והגוף, לאיפור ולשיזוף, שהינם נוחים ובטוחים לשימוש, בעלי יעילות מוכחת בניסויים קליניים ותוצאות מהירות וניכרות לעין.

הצלחתנו רבת השנים בשוק מוצרי העילית הקוסמטיים נובעת מהעקביות בשמירת הערכים שתרמו לעיצוב זהות המותג:
- הקדשת משאבינו והתמקדות במכוני הקוסמטיקה המקצועיים - מוקד פעילות המותג משחר ימיו, בהווה ובעתיד.
- שימוש בנוסחות מדעיות מתקדמות וחדשניות, המפותחות במרכזי המחקר ומשולבות בשיטות טיפול ועיסוי ייחודיות.
- הצבת הלקוח/ה ורווחתו/ה כמכלול בלב הטיפול, עם נוסחות הפועלות למתן תחושת רווחה והתרגעות, לגוף ולנפש.
- הדרכה שוטפת ועדכנית, כבסיס לשמירת ופיתוח המומחיות המקצועית,
- שמירה על איכות הסביבה, כבוד האדם והטבע.
 
 
 מומחיות מקצועית בהתאמה אישית

לסוטיס גישה כוללת ומקיפה לרווחת הגוף והנפש, לאשה ולגבר:
טיפולי מכון אינטנסיבים ומוצרים מתקדמים לטיפול ביתי מציעים לך את המיטב מתחום הקוסמטיקה והספא לפיתרון כל בעיות העור, לצד טיפוח, איפור, פינוק וחוויה לחושים.
מוצרינו משלבים את יתרונות החומרים הטבעיים עם טכנולוגיות מתקדמות, פורמולות חדשניות ושיטות טיפול ייחודיות, כמו גם עם שיטת עיסוי בלעדית - דיג''י-אסתטיק® - מיזוג ייחודי של טכניקות עיסוי מסורתיות וחדשניות, מזרחיות ומערביות.
כמותג קוסמטי מיקצועי המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי קוסמטיקה עילית פעילה, אנו דוגלים בהתאמה אישית של מוצרינו לאחר איבחון עור מעמיק ומדוייק. ההתאמה המיקצועית הינה הבסיס לא רק להבטחת היעילות וקבלת תוצאות ניראות לעין, אלא גם לבטיחות השימוש במוצר והבטחת רווחתו ובריאותו של העור.
מסיבה זו בחרנו, כבר לפני מעל 60 שנה, להקדיש את מוצרינו לשימוש ולמכירה על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בלבד במכוני היופי, הספא וקליניקות הדרמו-אסתטיקה, כמדיניות החברה ברחבי העולם כולו. 
 
הנוסחה להצלחה

עיקרון המפתח המייחד את סוטיס הוא שנוסחת המוצרים מפותחת בצורה המאפשרת שמירה וייצוב של המבנה המולקולרי של המרכיבים הפעילים העיקריים, כך שפעילותם אינה מופרעת מנוכחות מרכיבים נוספים או מגורמים חיצוניים כמו חשיפה לאוויר ולדרגת החומציות של העור. בדרך זו, המרכיבים הפעילים אינם מוצאים כל מכשול בדרכם, הם יציבים לאורך זמן ויכולים לבטא את הפוטנציאל הטמון בפעילותם עד תומו תוך הבטחת יעילות מקסימלית.
מעבר לנוסחה עצמה, יעילות החומרים מובטחת גם ע"י שימוש בטכנולוגיות מתקדמות (מיקרו-ספוגיות, סופר-ליפוזומים וכד'') המאפשרות את שחרור המרכיבים הפעילים באופן הדרגתי ומתמשך ואת חדירותם לעומק העור ללא כל שינוי ביציבותם.

מוצרים רבים בעולם הקוסמטיקה מכילים מינונים גבוהים של מרכיבים פעילים, אך המציאות מלמדת כי אם אותם המרכיבים אינם מיוצבים כראוי, פעילותם פוחתת עד כדי אובדן יעילותה. באותה מידה, עירבוב מרכיבים שאינם תואמים ביניהם באותה הנוסחה, יכול להפוך את המוצר הסופי לבלתי יעיל. לעומת זאת, הוספת רכיבים המעצימים את פעילותו של המרכיב הפעיל העיקרי בנוסחה, מאפשרת שימוש בריכוזים נמוכים יותר ממנו, תוך הבטחת יעילות מירבית. מכך ניתן להסיק שנוסחתו הכוללת של המוצר חשובה לא פחות - אולי יותר - מסוג מרכיביה הבודדים או ריכוזם, להבטחת יעילותו ובטיחותו. 
 
מחקר, חדשנות ויעילות

מציאת פיתרון חדשני וממוקד מטרה לכל בעיות העור לסוגיהן והפיכתו למוצר טיפולי נגיש אך יעיל ומושלם, דורשת השקעה והתמדה במחקר ופיתוח.
מסיבה זו ייסדנו כבר ב-1988 את המרכז העצמאי SOREDEC (Société de Recherche et D’etudes Cosmétologiques) - מעבדות המחקר והפיתוח שלנו בעיר Brive .
מכאן, תןך שיתוף פעולה עם אוניברסיטאות ומרכזי מחקר ברחבי העולם, אנו ממשיכים להציע מדי שנה חידושים טכנולוגיים בלעדיים, פטנטים רשומים ומרכיבים חדשניים, שיעילותם מוכחת בניסויים קליניים ו/או מחקרי מעבדה מתועדים.
טכנולוגיות ומרכיבים פעילים רבים שנולדו במרכז זה, מהווים אבן דרך בעולם הדרמו-קוסמטיקה והקוסמצבטיקה וחברות נוספות פונות אל מרכז SOREDEC לפיתוח נוסחות מוצריהן.

Sothys Auriac
הוא מרכז מחקר ופיתוח חדש שהוקם לאחרונה לצד קומפלקס הגנים האורגנים שלנו ב-Auriac - Les Jardins Sothys™ : מקום קסום ומיוחד, המהווה מודל לשמירה על איכות הסביבה, בו טיפוח הטבע הפך לאומנות
ולאורח חיים.
בשיתוף עם אוניברסיטת לימוז'', עוסק המרכז החדש בחקר צמחים בלבד ובפיתוח מרכיבים פעילים אורגנים בלעדיים לסוטיס, המהווים את הבסיס לסדרה הביו-אורגנית האקולוגית "ביוטי גרדן", מאושרת אקוסרט® וקוסמביו.  
  
איכות ובטיחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר

כל מוצרינו הינם על בסיס ויטמינים מיוצבים, חלבונים טבעיים, תמציות צמחיות וימיות או ניגזרותיהן.
המוצרים נבדקים תחת פיקוח דרמטולוגי והינם היפואלרגנים*. לאורך כל תהליך הפיתוח והייצור, סוטיס מקפידה על שמירת איכות הסביבה, לא עושה שימוש במוצרים מן החי ולא עורכת ניסויים בבעלי חיים.

סוטיס הינה אחת מחברות הקוסמטיקה המיקצועיות הבודדות בעולם שמפעליה (בצרפת ובארה"ב) עומדים בקריטריונים המחמירים של אירגון התקינה הבינלאומי 9001 ISO הכוללים, בין השאר, תקני בטיחות המוצר, כללים לבקרת איכות, בקרת מיחזור אריזות ובדיקות אובייקטיביות של יעילות המוצרים והטיפולים. מוצרינו מאושרים ע"י ה-FDA האמריקאי ועומדים בתקני הקהילה האירופית.
תעודות נוספות:
- GMP (Good Manufactoring Practice) - כללי יצור איכותי- סטנדרט פרמצבטי
- AFSSAPS (Agreement by the French Agency of Security Health product) - כללי הלשכה הצרפתית לבטיחות מוצרי בריאות
- 18001 OHSAS (British Security Standard) - התקן הבריטי לבטיחות ובריאות במקומות עבודה
- ECOCERT® - תעודת ביטחון צרכנית למוצרים אורגנים מטעם הארגון הצרפתי אקוסרט® המוכר ביותר מ-80 מדינות
- COSMEBIO - תעודת האירגון הבינלאומי לקוסמטיקה אורגנית ביו-אקולוגית
  
הדרכה ותמיכה 

על מנת לשמור על מהותנו כמותג מקצועי המוקדש למיקצועני היופי, אנו מקפידים להציע הדרכה עדכנית ושוטפת לקוסמטיקאיות סוטיס בכל הנוגע לתגליות, החידושים, המוצרים ושיטות הטיפול השונות.
בנוסף להדרכה האישית במקום, עומד לרשות הקוסמטיקאיות שלנו מאגר עשיר של אמצעי עזר מתקדמים (סירטוני הדרכה ואמצעי שמע לאימון, מסמכים טכניים, דפי מידע והוראות) להעשרת מומחיותן בחומר. במרכז ההדרכה הבינלאומי בפריס מוצעת גם תמיכה שוטפת לכל קוסמטיקאיות ומדריכות סוטיס מרחבי העולם. 
 
מכון הדגל של סוטיס 

היום, לסוטיס מעמד בינלאומי כמותג-על של קוסמטיקה מיקצועית ששמה הולך לפניה, עם נקודות מכירה ומכונים בלמעלה ממאה מדינות ברחבי העולם כולו. מכון הדגל הראשי ממוקם בליבה של פריס, בין מותגי האופנה והיופי הידועים בעולם, ברחוב פובורג סנט-הונורה 128, והינו הגדול מסוגו. מכוני דגל מרכזיים נוספים נמצאים בניו-יורק וטוקיו.
 
L’Institute Sothys Paris
128, Rue du Faubourg Saint Honoré
37
L’Institute Sothys Paris – New York
West 57th Street
לייבסיטי - בניית אתרים